واکسن چیز مهمیه عزیزم. به بهداشت جمعی مرتبط میشه. اگر روزی به دلیل مهاجرت یا مسافرت یا هر چیزی بچه شما در معرض اون بیماری قرار بگیره خیلی خطرناکه. واکسنهایی که الان بچه ها میزنن خیلی مهم و ضروریه. اگر یه بیماری به صورت کامل از کره زمین محو بشه اونوقت نیاز به واکسن نداره. این واکسنهایی که الان زده میشه هنوز بیماری هاش تو دنیا وجود داره و امکان داره تو هر سنی که بچه های ما باشن همه گیر بشه. این چیزیه که به سلامت بچه خودتون و جامعه مربوط میشه
واکسن بچه ها مثل واکسن کرونا نیس تو مدت کم درس بشه بگی خطر داره با خیال راحت بزن اونهمه بچه تو قدیما میمردن سر نبود همچین واکسن هایی الان ک هست چرا آدم نزنه خدای نکرده طوری بشه خودتو نمیبخشی
بزن عزیزم
اتفاقا من با دکتر پسرم همین سوالو مطرح کردم گفت حتما واکسناشو بزن
چرا خطرناکه خب بهداشت میگ باید بزنین اگه مشکلی داشت ک خودشون نمیزدن براشون
آره
اصلا هم سخت نبود
حتی تب نکرد بچم
من زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.