۵ پاسخ

من تا ببینم کلش داغه میدم

والا من ۳۷.۵ ببینم میدم.

اره بده عزیزم تا بالا نرفته

من معمولا استا میدم

نه نده ،۳۷و نیم تب نیست ،زود زود کنترل کن ۳۸شد بده

سوال های مرتبط