پاهام نابود شد این بچه نخوابید

۱۳ پاسخ

کریر‌ داره؟؟؟چند ماه اول نوزاذی رو عادت بده تو کریر به خواب ببریش
اون راحتتره پا ادم رو نابود میکنع

سلام هم درد

من که کمر و پا برام نمونده همش نشستم روی پاهامه 🥹

واقعا چرا نمیخوابن!!🥲

منم نابودشدم بخیه هام درد گرفته
توگهواره نمیخابه فقط توبغل آروم میشه تامیزارمش بیدارمیشهه😭😭

منم ۱۳ کیلو کم کردم بعد میگن چرا به خودتون نمیرسین اخه وقت میکنیم

ووووای من پاهام همشم میزنه جای بخیه هام

🥲من دیگه کمرم شکسته اونقدر نشستم

دقیقاااا منم پاهام بی حس شد دیگ. سزارینی هم بود از کتفام میگیره تا گودی کمرم ب سختی نفس میکشم از درد 😭😭

من دستام نابود شد از بس میگ منو رو زمین و پاهات نزار فقط تو بغل
اونم کنار سینم خابش میبره تا میزارم جاش پا میشه😭🤣😣😣👩🏼‍🍼

نمیخوابن اینا مارو کشتن

وای دقیقا🤣👩🏼‍🍼

منم سر شدن، هنو تازه میخابه ی ریز گریه عصابم خرابه

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی