کریر داره؟؟؟چند ماه اول نوزاذی رو عادت بده تو کریر به خواب ببریش
اون راحتتره پا ادم رو نابود میکنع
سلام هم درد
من که کمر و پا برام نمونده همش نشستم روی پاهامه 🥹
واقعا چرا نمیخوابن!!🥲
منم نابودشدم بخیه هام درد گرفته
توگهواره نمیخابه فقط توبغل آروم میشه تامیزارمش بیدارمیشهه😭😭
منم ۱۳ کیلو کم کردم بعد میگن چرا به خودتون نمیرسین اخه وقت میکنیم
ووووای من پاهام همشم میزنه جای بخیه هام
🥲من دیگه کمرم شکسته اونقدر نشستم
دقیقاااا منم پاهام بی حس شد دیگ. سزارینی هم بود از کتفام میگیره تا گودی کمرم ب سختی نفس میکشم از درد 😭😭
من دستام نابود شد از بس میگ منو رو زمین و پاهات نزار فقط تو بغل
اونم کنار سینم خابش میبره تا میزارم جاش پا میشه😭🤣😣😣👩🏼🍼
نمیخوابن اینا مارو کشتن
وای دقیقا🤣👩🏼🍼
منم سر شدن، هنو تازه میخابه ی ریز گریه عصابم خرابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.