۱۶ پاسخ

از الان فک نکنم با چیزی عادت کنه
من ننو. دارم ولی فعلا تو کریر میخوابونمش بعد میزارم سر جاش

من هم برا دختر اولیم هم برا این یکی وضعم همین بود. و فقط تحمل..
این یکیو تو گهواره گزاشتم دو هفته اول خوابید دیگه قبول نداشت

تو گهواره بزار لاقل با دست تکون میدی روپا سخته

برای چی عادت دادی از الان خیلی سخت میشه برات جایی رفتنی سعی کن رو زمین بخوابه

ننو بگیر

۲۳روزشه هنوز وزنی نداره که🥺
من دخترم رو به هیچی عادت ندادم مادرشوهرم میگفت بذار رو پات ولی نذاشتم
بخواد بخوابه به نه پا لازمه نه ننو نه گهواره

وای 🤕
هنوز که کوچیکه از سرش بنداز به منم هی میگفتن نکن میگفتم نههههه عادت نمیکنه
نزدیک 4 سالشه دیگه ولی هنوز رو پاهم باید تکونش بدم بعضی وقتا هلاک میشم دیگه

گهواره یا بانوج

ننو بخر

پسر منم عادت کرده بود رو پا باشه دیدم ب هیچ کاری نمیشه برسم گهواره گرفتم عالیه

ننو خوبه

عادتش بده به گهواره
من از امروز شروع کردم عادتش بدم

گهواره بگیر عزیزم یا بزار تو کریر

فقط گهواره

گهواره سنتی بخر

گهواره

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی