۵ پاسخ

منم خارش دست و پا داشتم و دارم هنوزم
باید بری دکتر داخلی برات آزمایش بنویسه که آنزیم های کبدی ت باید بررسی بشه

اگه سزارین باشی اثرات داروی بی‌حسی هست به اونا حساسیت کردی عزیزم

منم اینجوریم کهیر میزنم دکتر رفتم برام سرم زد آمپول زد احتمالا حساسیته
یا کهیر زایمان ، اگرم قطره شیر افزا میخوری بخاطر اونه اکثرا بهش حساسیت دارن

کهیربعدزایمانه
ممکنه به امپولاتو بیمارستان حساسیت داشتی

اگه سزارین با بی حسی بودی بخاطر همینه .
به دکترت بگو حتما

سوال های مرتبط