من ک بچم دختره
اما داداشم سر هیچکدوم از پسراش نکرد
گفت ی چیز مسخره س
طرف بیاد بگه دودول جدید مبارک؟
سمت ما این چیزا زیاد باب نیست
نه عزیز ما هم جشن نگرفتیم
برای ختنه هم فقط من و شوهرم بودیم
هیچکدوم
هیچ کدوم تو این گرونی نمیتونم بخاطر هر چیزی جشن بگیرم حقیقتا.
نه هیچ کدوم نکردیم دیگه ختنه مهمونی نمیخواد 😆😆
ختنه کردیم ولی کار دیگه نکردیم
من ۲۴ روزگی ختنه کردم
یه شام دور همی خوردیم و کادو دادن خودمونی بود
قربونی هم که همون روز که از بیمارستان اومدیم کردیم
قربونی بدنیا اومدن و ختنه رو یکی کردیم
😄
جشنم چون با خانواده شوهر قهریم نگرفتیم
چون فک و فامیلا میومدن باید میگفتیم چیکار کردن بدتر تف سربالا بود
بله
نگرفتم
من ختنه کردم فقط قربونی دادم اونم به اونایی ک واقعا نیازمند بودن ی دونه گوشت هم تو خونه ام نزاشتم. دیگ جشن و مهمونی ی چیز مسخره بود برام پول همون مهمونی و شوهرم داد خشکبار برای چندتا از خانواده هایی ک میشناختیم دستشون تنگ بود
نه عزیزم فقط ی کیک خریدم
من ختنه نکردم
نه
فقط مث نذر زرشک پلو دادیم فامیلا
هیچی،نه مهمونی نه جشن
من واسه پسرام جشن نگرفتم، بنظرم لازم نیست
نه هیچ کاری نکردم اینقدر حساسم صبح تا شب میشینم میگم اینجاش اینجوری فلان روانی شدم
نه عزیزم منم جشن نگرفتم.به نظرم خوب نیست
من مادرشوهرم ایناسمته خانواده منو دعوت کردن یه شام دادیم جشن خاصی نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.