۱۱ پاسخ

زوده این هفته اعلام بارندگی کردن

هنوزجم نکردم

من همش روشنه اصفهانم

هنوز هوا سرده مخصوصا شبا

من گذاشتم اتاق ولی برا پذیرایی رو جمع کردم

نههه هنوز سررررده

شبا سرده،،، ولی روز خاموش میکنم

تا ۴۵ روز بعد عید هوا دمدمی میشه ما همیشه بعد ۴۵ روز جم میکنیم

بستگی به شهرتون داره
مشهد باید تا اوایل اردیبهشت باشه

بستگی داره چه شهری باشی
جنوب ک کولر روشنه

سلام عزیز نه من فعلا جمع نکردم دیروز یکم سرد بود روشن کردم.گفتم چند روز دیگه بمونه بعدجمع کنم شاید هوا بارونی شه

سوال های مرتبط