۴ پاسخ

ان شاءالله تصمیم داریم مثل یکسالگی و دوسالگی با خانواده ها بریم رستوران و تو خونه دکور بزنیم و عکاس بیاد عکاسی کنیم

قبل تولد بردم اتلیه کلیپ و عکساش و گرفتیم شب تولدشم اتاقش و دیزاین کردین وومهمونی دادم خانواده هامون بودن فقط

من میبرمش عکاسی، یه تولد سه نفره هم میگیریم خودمون.
همیشه مامان بزرگاشم خونشون براش تولد میگیرن

من هرسال میبرمش آتلیه و یه تیکه طلا براش میخرم و کیک میگیریم و اره دور هم جمع میشیم

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۳ سالگی