۱۵ پاسخ

دوچرخه، پارکینگ طبقاتی، ی تولد خانوادگی ام گرفتم 💚

برا تولدش هلیکوپتر شارژی گرفتیم
ولی تو همین ماه اسکوتر هم می‌خریم براش

تصویر

من پسرم بسکه همه چی داره نمیدونم چی بگیرم واقعا اتاقش پر از اسباب بازیه 😑😑😑

اسکوتر

طلا
و یه تولد حسابی 😐😂

تفنگ حباب ساز و ساعت

دوچرخه

موتور شارژی دلش خواست خریدیم فقط روز اول ذوقش داشت

دختر من همه چی داره دیگه نمیدونم چی بگیرم
همین طوری موندم🫤

مرداد میخواستم لوپ کار بخرم، ک الان خریدم

میخام براش ماشین شارژی بخریم انشاالله

دختر من درخواست اسکوتر داده. مدل بازی باهاشم در میاره. که انیجوری بازی میکنن.

اسکوتر

هنوز هیچی☹️
امسال خیلییییییییی گیر بودیم
همسرم کارگاه درست کرد
هرچی طلا داشتیم دادیم برای ساخت و ساز
احتمالا فقط ببرمش اتلیه و یه کیک بگیریم سه تایی باهم باشیم
وگرنه واقعا دستمون خالیه

اسکوتر

سوال های مرتبط

مامان فسقلی کوچولو مامان فسقلی کوچولو ۳ سالگی