۲ پاسخ

اینا عادیه
مثلا پسر من
شیر تا گلوش میاد بالا و قورت میده وحشت میکنه گریه شدید،، به خودش میپیچه
در واقع رفلاکس معنیش بالا اومدن اسید معده یا زیاد بودن اسید

نه این‌رفلاکس نیس

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی