۳ پاسخ

جوابش چند روزه آماده میشه

بدمزه نیست کلا.خوبه طعمش
فقط اگه قندت بالا باشه بعدش اذیت کنندست.تهوع و سردرد و افت قند خون و....

عزیزم دکترت برات نوشت یا بهداشت؟؟

سوال های مرتبط