خانما میگم کدوم ماه برای عکاسی بارداری خوبه؟

۶ پاسخ

۳۲ تا ۳۵ خوبه
اما من می‌خوام ۳۰ هفته برم چون تولدمم هس میخام با یه تیر دونشون بزنم😂🤦🏻‍♀️

هرموقع شکمت خوب بزرگ‌ شد برو‌

ماه هشتم میرن معمولا

من که شنیدم میگن از هفته ۳۱ به بعد

ماه های اخر ک شکم بزرگ باشه

ماه هشتم

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان والا
👶🏻🤍🩵💙 مامان والا 👶🏻🤍🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نيني مامان نيني هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پرنس آدرین 🔥💎 مامان پرنس آدرین 🔥💎 هفته سی‌وهشتم بارداری