۵ پاسخ

خیلی بدمزس واقعا

من از استرس هنوز نرفتم🥲🥲🥲

برا من چهار مرحله ای بود پدرم دراومد

من در حال آزمایشم شربت رو چند دقیقه ای هست خوردم اصلا بد مزه نبود اتفاقا طعم شربت سن کوییک میداد فکر میکردم خیلی بد مزه س اینجوری که بقیه خانما میگفتن

وای من هفته دیگه دارم از الان تو فکرشم ک چطوری تحملش کنم😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍❤️ مامان تو دلی😍❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری