ما اصلا رسم جشن گرعتن نداریم فقط آش میپزیم و پخش میکنیم
اگر میخای زیاد هزینه نکنی جشن نگیر آش بپز بده هرکس دوس داشت براش کادو پس میده
اتفاقا منم پنج شنبه قراره بگیرم فقط مامانم و خواهرم و دوستم و بچش و مادرشوهرم و یکی از خاله هامو میخوام بگم
شاید چندتا ظرف هم ببرم در خونه بقیه(شایدم نه)
تعداد را کم گرفتم ولی در عوض میخوام اینارا اماده کنم برا همین تعداد و یه میز مزه ی خوشگلللل بچینم
کیک دندونی خیلی کوچک هزینه حدودا400
ژله چندرنگ یک نفره
الویه
شربت اماده ی انبه
پنکیک بپزیم
پیتزاهای کوچولو یک نفره
پفیلا فله ای
گیفت خودمون بسازیم با مقوا سفید
اسلایس میوه کیوی و پرتقال و سیب درسته
همه پختنی ها را هم خواهرم انجام میده ، اش هم مامانم
هنوز هیچکدومش اماده نیست البته😆تا فردا اماده میشه
من میخاستم یه مهمونی بگیرم یا آش دندونی براش بپزم دقیق حساب کردم تو خونه بپزم حدود ۱۰تومن درمیاد ،تصمیم گرفتم فقط ببرمش آتلیه آش دندونی رو هم در حد ۵ظرف درست کنم
هر کاری کنی هزینه آش زیاد درمیاد
منم دارم همین جمعه یه دورهمی خونوادگی میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.