۴ پاسخ

بله عزیزم بهداشت گفت از تاریخی که واکسن رو میزنیم باید مثلا ۲ ماه بگذره تا واکسن چهارماهگی رو بزنن یا شش ماهگی و یک سالگی و همینطور ۱۸ ماهگی

نه نیازی نیس موئدش ببر

ن عزیزم لازم نیست

بنظرم لازم نیست دیر ببری بازم به بهداشت زنگ بزن

سوال های مرتبط