۳ پاسخ

منم یک ماه دیرتر زدم چیزی نشد

من که رفتم برا ۱۵ ماهگی گفتن زودتر نیا
دیر تر مشکلی نداره ولی یکماه نمیدونم

من واکسن ۴ماهگی پسرمو دیرتر زدم چون سرماخوردگی داشت فک نکنم مشکلی باشه باز از خود مرکزی که میبری بزنی بپرس

سوال های مرتبط