۳ پاسخ

نه مشکلی نداره منم دوهفته دیرتر زدم

پسر منم خیلی وقته گذشته واکسن نیس

رادمهر همه واکسناش با یه هفته تاخیر بود این سری هم پنجشنبه بود که تعطیل بود افتاد شنبه

سوال های مرتبط