طبیعیه
بهتر بهتر وزن میگیره من دخترم تا اخر هفت ماه خیلی خوب وزنش میرفت دندون ک دراورد اسهال شد دیگه وزن نگرفت اب شد کلا
دختر منم نزدیکای ۱۰ ماهگی دندون درآورد
تازه چهاردست و پاهم اصلا نرفت یه دفعه از یکسالگی از میز و صندلی میگرفت و راه رفت
هر بچه ای متفاوت عزیزم اصلا عجله و مقایسه نکن
نگران نباش عزیزم
دخترم تا هشت ماه ونیم اصلا دندون نداشت الان تو یک ماه چهار تا درآورده...سینه خیز هم تا اول هشت نمیرفت ولی یهو سینه خیر چهاردست پا و از مبل میگیره بلند میشه...از حالت دراز کش میشینه...اما پسرم از شش ماه کم کم این کارهارو با فاصله انجام داد...دخترم یهو تو یک ماهو..میخوام بگم بذار روند رشد طی کنه هر بچه ای یجور...باز الان پسرم فقط دد میگه اما دخترم ماما بابا دد به به...من اوایل خیلی درگیر بودم ولی الان میبینم دوتا بچه چقدر میتونن متفاوت باشن..نگران هیچی نباش
پسر منم همینطور
برا هیچکدوم دیر نشده
نیارا اصلا سینه خیز به جلو نرفت فقط عقب گرد میرفت بعدشم چهاردست و پا
که اونم حدودا ۲هفته س میره
دختر من ۸ ماهگی دراورد
دکتر به من گفت هرچی دیرتر دندون دربیاره هم جنسش بهتره هم دیرتر خراب میشه پسرمن کلا سینه خیز نرفت یهو ۸ ماهگی چهاردست و پا رفت
دلانای منم دندون نداره هنوز. ولی سینه خیز میره. عجله نکن
پسر من تازه دندون درآورده. سینه خیز ولی نمیره هنوز.
اتفاقا چقدر خوب ، هرچی دیرتر دندون در بیارن بهتره 🥰
هم دندوناش زود خراب نمیشه 👌🏻
هم موقع شیر دادن گاز نمیگیره 🫠
من پسرم از ۹ماهگی دندوندر اورد اوایل ۸سینه خیز و اواسط ۹چهار دست پا
طبیعیه عزیزم...اکثر بچه های فامیل ما یکسال ب بعد دندون در میارن
پسر منم همینطور چه عجله ای هست بزار روند عادی بدنش پیش بره نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.