۱۱ پاسخ

پسرمن تازه شروع کرده به سینه خیزم خیلیم نمیره

بچه منم نمیره هنوز.

من .

دخترمنم نمیره چندروز دیکه میره تو۸ماه.اصلا تمایلی هم نداره هرچی کمکش هم میکنم هیچی

اره پسر تنبل من🤕

دخترمن تازه یک هفته س که میره تا الان همش غلت میزد

عزیزم میتونی خودت بهش کمک کنی تا یاد بگیره
وسیله یا اسباب بازی که دوست داره رو جلوش بگیر و دستتو واسه پاهاش تکیه گاه کن،تشویقش کن تا خودشو بکشه جلو

اصن بچه ها شبیه هم نیستن چه از یک شکم چه مال بقیه..پسر بزرگم تو ۸ ماه سینه خیز رفت..پسر کوچیکم تو۶ماه..

دختر من تازه الان یه کم یاد گرفته سینه خیز بره

مشکلی نیست عزیزم نگران نباش

آره پسر من

سوال های مرتبط