خوبم فقط یه گاه وقتی یه تکون ریزی حس میکنم
فقط نفخ کلافم کرده دارم روانی میشم
یه کوچولو هنوز حالت تهوع دارم
اشتهام خیلی بهتر شده بوها کمتر اذیتم میکنه ولی همچنان نمیتونم غذا درست کنم🫠
داخل واژنم گاهی تیر میکشه
پوست و موهام عالی شده
نی نیم گاهی مثل حباب میترکه تکون خیلی جدی نداره
نینی ها دیشب کلی تکون خوردن دست میذاشتم یکی خودشو حسابی سفت میکرد
همچنان ویار لامصب باهامه اذیت کننده هم هست
آزمایش کوادمارکر دادم در انتظار جوابشم که ببرم دکتر نشون بدم
همین الان دارم میمیرم از تهوع
همون یذره ویاری که داشتم از بین رفته تکون های نی نی روحس میکنم منتظر وقت انومالی هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.