۱۳ پاسخ

سر شیشه شیر براش بزرگ نیس سوراخاش؟!

رفلاکس داره

پسر من وقتی موقع شیر خوردن دست و پا می‌زنه یعنی آروغ داره، بلندش میکنم آروغشو میگیرم دوباره شیرو ادامه میدم

یا اروغ داره یا هم علائم رفلاکسه

ممکن رفلاکس داره موقع شیر خوردن چون دختر منم همینطور

شاید دلدرد داره بینیش رو هم‌چک کن اگه کثیف باشه نمیتونه خوب شیر بخوره

دخترمن وقتی خابش میاد اینجوری میکنه

احتمالاکولییکه

پسر منم همینه دلدرد یا خوابش میاد.پسر من ک وقتی خیلی خوابش میاد شیر خوردنی هی دستو پا میندازع با نق میخوره میخابه

شاید سینه قشنگ داخل دهنش قرار نگرفته نمیتونه راحت شیر بخوره یا شایدم دل پیچه داره

دلدرد نداره؟دماغش گرفته نیست

پسر منم اینجوریه گوش درد دارن

حتما طعمشو دوس نداره

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام💙💙 مامان دوقلوهام💙💙 ۶ ماهگی