۸ پاسخ

ولی دیگه عادت کردیم بنظرم نبود راحت بودیم

این چرته جنگ باشه مجاله اینترنت باز شه

من خودم واقعا اینطوری فک میکنم بهتره و زندگی ها بهتر میچرخه ولی واسه انلاین شاپا ناراحت میشم کاش همشون سایت زده بودن یا یجای دیگ پیج و کانال زده بودن..من خودم این مدت سعی کردم خریدامو اینترنتی از سایت انجام بدم ک حمایتم بشه

این چی میگه پس

تصویر

خدا کنه

یعنی درسته

خداکنه ک وصل کنن اخه این قط کردن انترنت دیگ چی صیغه ایه

وای خدا کنه

سوال های مرتبط

مامان شایلین وکوروش🧸 مامان شایلین وکوروش🧸 ۱۷ ماهگی