ولی دیگه عادت کردیم بنظرم نبود راحت بودیم
این چرته جنگ باشه مجاله اینترنت باز شه
من خودم واقعا اینطوری فک میکنم بهتره و زندگی ها بهتر میچرخه ولی واسه انلاین شاپا ناراحت میشم کاش همشون سایت زده بودن یا یجای دیگ پیج و کانال زده بودن..من خودم این مدت سعی کردم خریدامو اینترنتی از سایت انجام بدم ک حمایتم بشه
این چی میگه پس
خدا کنه
یعنی درسته
خداکنه ک وصل کنن اخه این قط کردن انترنت دیگ چی صیغه ایه
وای خدا کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.