یا علی اصغر💚




فرزندپروری شیرخشک مادر کودک

تصویر
۴ پاسخ

یا علی اصغر خودش نگهدار همه کوچلو ها باشه

من بچه ها مریض بود تب کرداینجا هوا خیلی گرم نتوانستم برم

😍عزیزم دوس داشتم برم یکبار هم ک شده اما بازم خواب موندم🫠

خدا براتن حفظش کنه
من خواب موندم نتونستم برم

سوال های مرتبط

مامان یسراجان وپسرم مامان یسراجان وپسرم ۱ سالگی
مامان یسراجان وپسرم مامان یسراجان وپسرم ۱ سالگی
مامان یسراجان وپسرم مامان یسراجان وپسرم ۱ سالگی