یکی از ارزوهام اینه دخترم خوب شیر بخوره

۴ پاسخ

واییی منم همینطور الان رفلاکسش بدتر شده ۳یا ۴روز هلاکم همش

دقیقا منم ارزوم اینه پسرم‌ خوب شیر بخوره چون رفلاکس داره خیلی اذیت میشه

مگ چجوری میخوره؟

چند دقیقه میخوره ؟

سوال های مرتبط