اومدم سونو میگه دهانه رحمت کوتاه شده😔😔😔

۷ پاسخ

من از ۲۲ هفته ۱۷ م
نترس استراحت کن برو دکترت برات پروژسترون اینا بنویسه مصرف کن
میرسونی ایشالا تا اخرش نگران نباش

😕نگرانم نباش برو ببین دکترت چی میگه

من ۳۳ بود میخوام سرکلاژ بشم
شما چنده ؟

شماهم سونو واژینال دادی؟

استراحت کن چیزی نیس انشاالله

طول سرویکسو گفته توری نیست اگ خیلی نباشه با شیاف و استراحت اوکی میشی

چندبود؟

سوال های مرتبط

مامان رادوین🩵🫀 مامان رادوین🩵🫀 ۴ ماهگی
مامان نور زندگیم🥹💋 مامان نور زندگیم🥹💋 روزهای ابتدایی تولد