من از ۲۲ هفته ۱۷ م
نترس استراحت کن برو دکترت برات پروژسترون اینا بنویسه مصرف کن
میرسونی ایشالا تا اخرش نگران نباش
😕نگرانم نباش برو ببین دکترت چی میگه
من ۳۳ بود میخوام سرکلاژ بشم
شما چنده ؟
شماهم سونو واژینال دادی؟
استراحت کن چیزی نیس انشاالله
طول سرویکسو گفته توری نیست اگ خیلی نباشه با شیاف و استراحت اوکی میشی
چندبود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.