۱۷ پاسخ

من دفع پرتئین داشتم وفشارم تا اخر بارداری ۱۸ بود ولی ریسک نکردم بچه رو بیارم زیر نظر متخصص بود ۳۸ هفته و۳ روز دخترمو بدنیا اوردم

ای جانم اره بابا نترس من چند روز دخترم رو برده بودم دکتر بچه ۳ روزه آورده بودن ۱۷۰۰ بود به قول یکی از مامان ها به وزنش نیست ریه هاش تشکیل شده باشه میمونه انشاالله انقد اذیتت کنه صد بار بگی خدا از دستش چکار کنم 😁

منم کع پسرمو باردار بودم ماه هشتم فشارم رفت بالا 5 روزم بستری بودم رفتم سونو کلیه دادم که دکتر فهمیده فشارم 16 شده فورا ارژانسی سزارینم کردن 4 روز مونده بود که برم ماه نهم که پسرمو بدنیا اوردم اونم با وزن یک کیلو صد و سی 11 روز پسرم بستری بود خدارو هزاران شکر الان نزدیک سه سالشه انشاءالله که شماهاهم پسرتون سر وقت خودش بدنیا میاری ب سلامت بچتو بغل میکنی تا جایی که میتونی نگران نباش

خواهر من ۳۳ هفته زایمان کرد دخترش ی کیلو بود الان ماشاالله چشم کف پاش ی خانومی شده.اونم فشار بالا و مسمومیت بارداری داشت.من خودم کارم شده بود برم گوگل سرچ کنم راجب همین چیزا.فقط تا میتونی رعایت کن و استرس نداشته باش ب امید خدا میگذرونی

آره عزیرم چرا نمونه
همسایه من دخترش ۷۰۰گرم بود دنیا اومد
الان ماشاالله ۴سالشه

نگران نباش خدا بخواد چیزی نمیشه پسر منم ۳۱ هفته بدنیا اومد باوزن ۱۶۰۰
آمپول ریه زده بودم یک ماه تو دستگاه بود الانم سلامت خداروشکر
انشالله سر وقت خودت زایمان میکنی کوچولوت بغل میگیری

دختر من 1 کیلو بود

برو بیمارستان الزهرا رسیدگی شون خوبه
Nicu ش هم عالیه

دختر من 31 هفته به دنیا اومد
اکسیژنم لازم نداشت
قبلش حتما آمپول ریه بزن

عزیزم نگران نباش همه چیو بسپر به خدا کمکت میکنه ،همین استرس باعث میشه فشارت بره بالا .
دختر دایی من با وزن ۸۰۰ گرم بدنیا اومد الان بیست سالشه ماشالا قد بلند و سالم ،انقدر حرص نخور

برو الزهرا اصفهان چون بخش ان آی سیو برای نوزادا ازهمه بیمارستانای دیگه مجهزتره

سعی کن این چند هفته رو سر خودتو گرم کنی که هی فکرهای منفی به ذهنت نیاد
منم دفع پروتیین داشتم
بچمم 38هفته به دنیا اومد

دکتر کلیه رفتی

عزیزم امید داشته باش میدونم خیلی مضطربی حقم داری، پسر برادرشوهرم ۹۰۰ گرم بدنیا اومد،ماشالله الان از همه بچه ها هیکلی تر و سالم تره، توکلت به خدا باشه

دختر عمه من دفع پروتین داشت تا آخر بارداری بچه نگه داشت امت بیمارستان الزهرا اصفهان بستری بود چند ماه آخر بارداری

چند هفته ای عزیزم

ب کیلو نیس ب اینه ریه هاش تشکیل شده باشع

سوال های مرتبط