دوستان وزن جنین تو۲۹الی ۳۰هفته
یک کیلو و۱۰۰کمه؟

۹ پاسخ

همین پودر رو بخور،شب موقع خواب،تخم مرغ-شیر-مرغ کبابی بخور خیلی خوبه.
من کره ی بادوم زمینی هم میخوردم.تاثیر داشت

استرس نگیر هفته های آخر یعنی از سی ب بعد هی وزن بیشتر میشه تا میتونی بستنی آبگوشت کباب آجیل تخم مرغ بخور

بله کمه

یکم پایینه ولی سعی کن
لبنیات
آجیل
کباب
اب
بستنی
حلیم
اینارو زیاد بخوری

اره خیلی کمه من ۳۲ هفته زایمان کردم با۱۹۰۰

من دخترم ۲۸ هفته ۱و ۲۰۰ بود
۳۲ هفته ۲و ۸۰۰

من ۲۹هفته ۱۴۰۰بود

اره خیلی
پسر من ۳۰ هفته ۲۱۰۰ بود

اره کمه من، ۳۳ رفتم ۲۲۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی