ایناخوبه برا وزن گیری جنین؟

تصویر
۱۰ پاسخ

چطوری باید مصرف بشه؟

عدس بخور کباب بخور دلستر بخور جوجه کباب تخم مرغ شیر بخور آجیل زیاد بخور اینا وزن بچه رو بالا میبره نگران نباش عزیزم عدسی حبوبات اینا همه خوبه وزن بچه رو بالا میبره ولی وزن خودتو کمتر بالا میبره استرس نداشته باش اصلا بهش فکر نکن رو چیزی زیاد حساس باشی نتیجه ای عکس میده

عالیه

کله پاچه و تخم مرغ و شیر محلی و گوشت قرمز ... کره بادوم زمینی..ارده و شیره خرما ..اینا هم حتما بخور درکنار پودر لیدی میل..این پودر هم روزی دوبار بخور هر بار دوپیمانه با یه لیوان آب ولرم

تخم‌مرغ آب‌پز بخور

آره بدک نیست
من بیشتر طعم کاکائویی دوست داشتم اونم با شیر
بقیش بدمزه بود خیلیییییی

وای یادش بخیر من چقد از اینا خوردم مزه اهن میداد😂🥲

الان چند هفته ای؟وزن جنین چنده؟من تو سی هفتگی وزن جنین یک و پونصد بود در معرض زایمان زودرس هستم دهانه رحمم یه کم باز شده استراحت مطلق هستم

آره عالیه

آره عزیزم من دارم میخورم هفته ۳۴هستم طعم وانیلی و توت فرنگی شو خوردم دکتر گفت برای وزن گیری جنین خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی