۲ پاسخ

منم باید صبر کنم تا خدا چه بخواهد و چه خیری بر سر راهمان بگذارد , یکم کلیشه آیی شد 😂😅

میاد نگران نباش
نذر کن ان‌شاءالله زایمان طبیعی راحت و آسان داشته باشی 💗

سوال های مرتبط