من از جفتش میترسم
تنها نیستی 😁منم همینم 😂
منم همینطور😂
نه والا منم اینجوریم اصلا نمیتونم به اون برش شکم فکر کنم و تصمیم طبیعیع
برعکسی 🤣
منم از سزارین بیشتر میترسم چون زود سر پا نمیشی درست نمیتونی بچت رو برداری
ولی طبیعی هم از برشش میترسم
چرا
چون یه بار 6ماهه درد زایمان کشیدم چون کوچیک بود برش نخوردم ولی بچم هم نموند
دردش رو میدونم چجوریه ولی از برشش ترس دارم واینکه میدوزنش
نه منم همینطورم طبیعی بیشتر دوس دارم
نمیتونم ب بخیه شکم و عوارضا بعد از سزارین فکر کنم حتی چ برسه تجربه کنم چون دورو بریارو دیدم چ سردرد هایی داشتن و چقد سریع کمردرد بد گرفتن بخاطر آمپول بی حسی
طبیعی ی بدی ای ک داره برش میزنن ولی دوخت خوب انجام بدن تنگ میشه مث اولش 😂ولی لااقل بعدش سرپا میشی و درد آنچنان نداری میدونی شکمت پاره پوره نیست
وای من بخاطر نشتی کیسه اب توی ۳۴هفته ختم بارداری دادن ،تا ۲روز نگهم داشتن ک طبیعی زایمان کنم با این ک درد نداشتم اصلا ولی درد معاینه ها گریمو در میورد اخرشم سزارین شدم
و الان میگم درد بعد سزارین حتی در حد معاینه طبیعی هم نیست!
منم همینم اصلااااا نمیتونم حتی بهش فکنم 😂
والا سزارین بیارکه طبیعی دیونه میشی ولی دردت نمیگیره
خوشبحالت بخدا
زایمان اولی؟؟اگه اولیه واسه اینه 😂😂😂
🤣🤣وا برعکس همه ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.