۵ پاسخ

زنگ بزن اورژانس

خب چرا برنمیداری از جلو دستش؟
تو گهواره خیلی از خانوم ها میان در این مورد حرف میزنن .
من از وقتی لنا به دنیا اومد هییییچی تو خونه نذاشتم
خونه رو امن کردم
حتی مبل هامم از وقتی لنا افتاد به راه رفتن
دیگه گرد نچیدم
اینجوری هم خودم راحت شدم هم لنا آزادانه میچرخه تو خونه

واینکه تاوقتی حالت گیج منگی نداشت اشکال نداره

تند تند جیش کنه

اب خیلی بده بهش بخوره

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۷ ماهگی
بچه ها توروخدا بیاید بگید من باید چکار کنم دخترم پنج سال خورده ایشه تازه بردم بشورمش تا نازش یکم نارنجیه دست زدم تا لاکه
اومدم کلی باهاش مهربون حرف زدم اولش ترسید گفت تو دعوام میکنی میرنیم گفتم توراستشو بگو کاریت ندارم اونجات چرا لاک خورده اولش کفت حواسم نبود لاک خورد گفت مامان تو که شلوار پات بود نمی دونم یه پرت پلاهایی گفت بهم ولی من باور کنم چون بچه ها از خودشون خیلی حرف درمیارن گفت فلان روز دخترهمسایه مون تو کوچه سوزن قفلی نمی دونم زد تو پام یا کزاشت اونجام نمی دونم خوابوندم دم در نمی دونم منم سوزن نداشتم لاک زدم نمی دونم بخدا سرم داله منفجر میشه بس ترسیدم فشار رومه نمی دونم چه خاکی توسرم بریزم
اصلا شاید دروغ میگه خودش با خودش کاری کرده نمی دونم از کجا دیده چی دیده چطور شده میترسم به همین زودی ذهنش منحرف شده باشه البته باباشم یه بیشعوریه هرچی بهش میگم بابا این دختر بزرگ شده جلویه این به من نچسپ حداقل پیشم دراز میکشی قشنگ دراز بکش نه اینکه اینطور بیفتی رو من
ولی خداشاهده هروقت کاری کردیم شب بوده اخر شب ت۶ اینا خواب بودن تو یه اتاق دیگم بودیم خیلی خودم حواسم هست رعایت میکنم ماهواره فیلم اینطوری هم نمی بینیم
میترسم خودش بدنشو کشف کرده باشه خودش بلانسبت با خودش یه کاری کنه به خودش مزه بده ول نکنه دگه
چکار کنم