۴ پاسخ

انشاالله که بارداری

منم ولی امروز یکم دردشو دارم دکتر میگه ۱ هفته الی ۱۰ روز میشی اثر قرصا هس ولی دلم میگه شاید باردارم خیلی امیدوارم ولی هر بار تو ذوقم میخوره

متاسفانه
تاخیر نیس که هر ماه پریود من دو روز میره اونطرف مثلا فروردین ۱۸ بشم
اردیبهشت ۲۰ میشم از پاییز برعکس
مهر ۲۰ بشم آبان ۱۸ میشم

اگه ادامه داشت و بیشتر شد بله اگه نه لانه گزینی میتونه باشه

سوال های مرتبط