منم الان دکتر بهم نامه سزارین دادبرای چهاردهم

۵ پاسخ

سلام عزیزم زیر نظر کدام دکتر هستین ؟

مبارکت باشه عزیزم 🌺😅

بسلامتی عزیزم

تو ی روز زایمان میکنیم

بسلامتی زایمان کنی و نی نی سالم بغل بگیری😍
منم برای بیستم نامه داده سزارین میشم 🥰

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی