چهار روز تا بدنیا اومدن نینی
استرس دارم 🥹🤦

۳ پاسخ

واییییی خدا من اینجا برای هر مامانی که قراره ب زودی نی نی شو بغل کنه اندازه بچه ی خودم ذوق میکنم🥹🥰😍😘

سزارینی؟

چقد خوبه😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان مدیسا👼🏻🎀 مامان مدیسا👼🏻🎀 ۶ ماهگی
مامان فراز قشنگم🥹🧸 مامان فراز قشنگم🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان یاشار🥹🩵 مامان یاشار🥹🩵 ۳ ماهگی
مامان الین

🌸 مامان الین 🌸 ۲ ماهگی