۴ پاسخ

تغذیت رو خوب کن
قرص شیر افزای لاکتاول هم بخر بخور
چون هم شیرو افزایش میده هم کیفیت شیرو بهتر میکنه هم ویتامینای بدن خودت رو تامین میکنه

ماهی خیلی بخور هم شیرت زیاد میشه هم چرب مولتی ویتامین . قرص امگا۳. قرص کلیسم اینا شیر رو چرب میکنه . بادمجون هم شیر رو زیاد میکنه

شیر خشک نده اصلا بچت الان فرق سینه و شیشه شیر رو نمی‌فهمه ولی بعد سه ماه اینطوری میفهم دیگه سینتو نمیگیره منم واینجوری بودم دیگه نگرفت

مال من که کلا شیر خشک‌میخوره شیر خودمو میدوشم

سوال های مرتبط