۸ پاسخ

۴تخمه بگیر از عطاری دم کن بریز تو شیر بخور مرتب

بادام خرما
شیرافزا

اگه ادرار و مدفوع به اندازه کافی باشه و وزن بگیره سیر میشه

درکنار شیر خودت شیرخشک هم بده بچه گناه داره سیر نمیشه خودتم اذیت میشی

پودر لیدی میل بگیر

تو سن بچه شما کلا همینن
همیشه دوس دارن بمکن
اگه وزن گرفته باشه اوکیه نگران نباش
چون منم همین فکرو میکردم ولی بچه م وزنش خوب بود
زیادم بخوره رفلاکسی میشه حواست باشه

پودر مخمر
قرص لاکتوز
قرص دایجستیو
و شیر پرچرب بخور اگه حساسیت نداشته باشه

مکمل های حل در چربی بخور

سوال های مرتبط