۲ پاسخ

من دادم بیمه نیستم آزاد واسه من شد ۱۵۰۰ واسه شوهرم ۱۹۰۰
طبق سنم آزمایش هارو نوشت ولی تقریبا همه چیز بود

من خودم برج‌چهار چکاپ انجام دادم اونم یزد ۱۸۰۰شد چون بیمه تکمیلی داشتیم رایگان شد واسه دخترم همین بدر برج یازده انجام دادیم فک کنم ۲۱۰۰شد ما فقط هشتاد تومن پرداخت کردیم بقیشو بیمه تکمیلی داد

سوال های مرتبط