ماهم کسی سراغ نداریم ک زیرمجموعه اون باشیم
والاازماماهی ۵۶۰۰ت مابه تورازادپرداخت میکنیم خیلی زیادشده میگن اگرازطریق کسی بیمه بشی زیرمجموعه اون قیمت کمترمیشه
ماسالی ۱بارپرداخت میکنیم
والا این ماه همسرم رف بریزه شده بود ۴ملیون نریخت با سه تا دفترچه خیییلی گرون شده خداوکیلی
سوال منم هست عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.