من با آب جوشیده ولرم خوردم ونتیجه گرفتم واقعا خودمم چاق نشدم صدک نی نیم هم از 17 اومد 20
با آب مبخورم موزی هس باید سرد بشه تا بتونم بخورم
با آب میخورم گاهی ام با شیر
من کاکائویی میخورم . ولی خیلی شیرینه برام . میزنه زیر دلم
اره دوست من ماهای اخر ۶ تا قوطی خورد بچش تپلی بدنیا اومد
با آب میخوردم خوب بود
من کاکائویی رو با آب جوش میخوردم میشد شکلات داغ پزشک خوب بود حالا تموم شده ایندفعه موزی گرفتم فقط با شیر سرد میشه خورد ولی زود زده شدم چندشم شد اه
با اب جوشیده باید بخوری با شیر اثرش میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.