۲۰ پاسخ

خب کش پوشک خط میندازه دیگه😣😣 نمیدونم این چه صیغه ایه جدیدا مامانا یاد گرفتن پوشک بزرگ میبندن که خط میندازه، جالبه پوشک کلا تا سایز ۶ هست( ۷ فقط شرتی هست) از الان میرید سراغ سایز ۴ و ۵ پس دو سالگی سایز ۲۰ باید سفارش بدید براتون بسازن ببندید😂😂😂😂😂😂

کلن پوشکا خط میندازن ربطی به چاقی لاغری نداره

من دخترم هشت گیلوعه ۵میبندم

منم همینطور شد ۴ پلاس خریدم دیگه اون یه خورده بزرگتره

من پسرم ۸ کیلوعه سایز ۴ میبندم

یکم چسب کشش رو شل کن شاید خیلی سفت میکنی چسبارو میچسبونی بهم.
اگ خود پوشک اندازست ولی کشش سفته. مولفیکس رو امتحان کن خیلی کش نرم و منعطفی داره
بنظرم همون سایز چهار خوبه سایز بزرگ نگیر اصلا

🥺من دخترم ۷کیلوعه
به نظرم کمه ولی دکتر گفت دخترت ظریفه خدارو شکر مشکلیم نداره

من ستیز سه ٱ بیبی می‌بندم اندازشه هفت و پونصد هست وزنش و اینکه به نظرم ربطی به اینا نداره من پوشک دخترم اندازه هست خط هم نمیندازه رو پاش دخترم جثه ریزی داره خیلی کم وزن دیده میشه و پوشکش کاملا اندازه هست و مشکلی نداره تازه احساس میکنم بزرگ هم هست براش

چون زیاد میکشی بالا برا همون خط میوفته

منم بااینکه بزرگه روی کشاله رانش همش خط کش پوشک هست و قرمزه

پشت و جلوی پوشک رو تا میزنی؟

شرتی ها راحت ترن کمتر خط میندازه

چون اصلا سایر های رو پوشک مشکل دارند

مونده ب دور رون بچه
ولی کلا هانیز قواره هاش خیلی بزرگتره

فک کنم اون لایه داخلی خیلی کشش محکمه وگرنه پوشک گشاده

مای بی بی کلا قالب پوشک کوچیکی داره ، من برای طاها با اینکه ۸ کیلو بیشتر نیست ولی سایز ۵ می‌بندم!
مولفیکس و هانیز قالب بزرگ‌تری دارن

پوشک سایز ۴ بزرگ نیست خیلی؟
منم پسرم ۷۵۰۰ عه سایز ۳ تازه دو روزه میبندم

اون نوشته های روش الکیه من دخترم ۵/۵ که بود دیگه چهار میبستم بسته به دور‌باسن و‌رون بچه داره داره

لیامم ۸کیلو هس، الان ی هفتس لیامم پوشکشو بازکردنی میبینم خط انداخته

منم با اینکه حتی براش بزرگه بازم خط میفته !

سوال های مرتبط