۳ پاسخ

تجربه من این بود هر چهارساعت پاراکید دادم روز اول هر یک ساعت کمپرس سرد گذاشتم
تبش رو هر یک ساعت چک کردم از ۳۸بالا نرفت اصلا
روز دوم هم دو الی سه بار کمپرس گرم گذاشتم
روز سوم همه چی تموم شد
روز اول خیلی برام سخت بود چون گریه میکرد پاهاشو تکون دادنی

هر۴ساعت قطره استامیفون میدی تا فردا همون موقعی ک امروز واکسنش زدی.بعد قنداقش کن ک پاهاشو درد نکنه .کمپرس اینا هیچیییی نزارررر خوودش فوری خوب میشع من همی کارا کردم خداروشکر ن تب کرد ن اذیت شر

از هر ۵ ساعت و نیم بهش استامینوفن بده روز اول براش کمپرس سرد بزار روز دوم کمپرس گرم کرم دیکلوفناک بگیر بزن به دور واکسن که دردش کمتر شه روی خود جای واکسن نزن میره به بدنش نیم سانت با فاصله

سوال های مرتبط