۱۱ پاسخ

مدام تبشو اندازه بگیر من به ثانیه نمی‌کشید می‌فهمیدم داره تب میکنه یه حوله با آب ولرم خیس کن آب شو بگیر بزار کف پاش رو شکمش و دستاشو سرش

پاهاش الان ببند که دردش شروع شد تکون میده دردش میاد
استا هم سر وقت بده تب نمیکنه

کسی با تجربه نزدیکت نیس امشب بری پیشش

نترس قوی باش

یکساعت دیگه درد باهاش شروع میشه قنداق کن عزیزم والا خیلی اذیت میشه هی پاشو تکون میده🥺

سر ساعت بهش استا بده هر چهار ساعت دوبرابر وزنش مثلا اگه چهارکیلو هس میشه هشت قطره.....روز اول کمپرس سرد روز دوم حوله گرم......ظهر خیلی اذیت میشه اگه رفتی خونه یکم از همون استامینوفن رو بزن دور امپوله....هر چی کمتر پاهاشو تکون بده کمتر اذیت میشه من نمیدونستم اینو عمم گفت باید قنداق میکردی بچرو

لباس زیاد و ضخیم تنش نکن، خیلی هم گرم نگیرش، شیرش هم منظم بده هر چهار ساعت قطره ی پاراکید بده و فعلا که روز اوله روی جای سوزنا کمپرس خنک بذار

روز اول هر ۴ ساعت دو برابر وزنش بهش قطره پاراکید ( استامینوفن) بده روز دوم هر ۶ساعت روز سوم هر ٨ ساعت
مثلا اگه ۴ کیلو هست ٨قطره بده

واکسن دو ماهگی راحنه
استامینوفن رو سر وقت بده فقط

دوماهگی سبکع عزیزم
پاراکید منظم بده

هر۴ساعت بهش استامینوفن بده تب نمیکنه انشاالله

سوال های مرتبط