وای خیلی استرس اون روزو دارم
روز اول دختر من خیلی اذیت شد
حتما هر 4 ساعت استامینوفن بده از فردا بهتر میشه
مال شما چند تا بود 2 تا تزریقی دو تا هم خوراکی؟
مال من یکی از خوراکی ها رو نداشتن گفتن تکرار ببرم اونم دخترم بعد از واکسن اسهال شده دیگه نبردم
پسر من دوماهگی رو تب نکرد ولی خیلی اذیت شد مدام باید جای واکسنش رو استامینوفن میزدیم، واکسن ۴ ماهگی درد نداشت خیلی بعدش، اما شبش ی کوچولو دیدم داغ تراز همیشس ولی بیحال نبود،ولی مشخص بود ک تب داره یکم، دیگه شب که خوابید صبحش خوب شد،
همه سختیش مال همون خود روز واکسنه
عزیزم آمادگیش رو داشته باش ممکنه چندساعت دیگه خیلی شدیددددد گریه کنه هی پاهاش رو تکون بده و بیشتر گریه کنه برای من پیش اومد اما نترس... اگه اینجوری شد پاهاش رو مثل قنداق ببند تا آروم بشه سختیش فقط تا فردا صبح هست، تب رو اکثرا تجربه میکنن سر ساعت پاراکید بده، نیم ساعت از شیر فاصله بده بعد پاراکید بده که بالا نیاره، جاشو خنک کن تبش زیاد نشه و شبو مراقبت کن تب نکنه تو خواب
تب که میکنه قطرع بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.