۴ پاسخ

پاهاشو ببند اروم میشه

یکم استامینوفن یا پاراکید که برا تب میدی بزن جای واکسن بعدشم قنداق کن زودی خوب میشه

بیشتر وقتا شبا تب خودشو نشون میده منم صبح زدم تا بعداظهر حال دخترم خوب بود ساعت به نصف شب رسید تبش به۳۸ درجه رسید و بیحال بود

قنداقش کن

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری