۵ پاسخ

روز قبلش ملین بخور هر کاری کن خدتو خالی کن شکمت سفت نباشه من از الان میترسم ازش‌چون‌میگن بیمارستانم باید بیرون روی داشته باشی

کباب یاجوجه بخور که نگهت داره شب قبلش چیزای نفاخ نخور

چیزی نخوری بهتره چون بالا میاری

یه غذای سبک من ۱۲ به بد چیزی نخوردم بدشم تا۸ ساعت نباید چیزی بخوری ابمیوه زیاد بخور بدش چای قهوه من یه ذره هم سردرد نگرفتم
سرت بلند نکن اصلا بد عمل تقریبا ۵ ساعت منو بلند کردم راه رفتممم خیلیییی خوب بود کمکم کرد واقعا زودتر بلند شم انشاالله یه سزارین عالیییی داشته باشییی ونینجان بغل کنی البته وقتی میبینی جوجه جان درد های عالم یادت میره انشاالله برای شما دردی نباشه🥰🥰🥰😍

غذای سنگین و چیزای نفاخ قبلش حتماااااا دست شویی برو خودتو خالی کن😅

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان وبابا مامان عشق مامان وبابا ۱۳ ماهگی