من نوبت شوشتری گرفتم
عزیزم شما کجا انجام دادید؟من بیام تامین نمیدونم کجا برم
من رفتم شکیبا انجام داد
بیمارستان نمیدونم
ولی من پیش آموزگار انجام دادم
درمانگاه امام رضا
من کوثر نوبت گرفتم برا نهم
رایگانه برام
درمانگاه امام رضا برو من رفتم270شد
من بیمارستان ایران انجام دادم
فکر کنم دوشنبه ها صبح انجام میدن
حدود ساعت ۸ رفتم اونجا نوبت گرفتم ۱۰ ایناهم نوبتم شد
دیروز درمانگاه امام رضا بودم کلی خانم باردار اومدن نوبت گرفتن برای اکو نوبتشون میشد برای سه الی۴روز اینده هزینه ایم نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.