دکتر داده برا دخترم ۸ روزشه برا چیه

۳ پاسخ

رفلاکسیه؟مال اونه

حتمن بچت رفلاکس داره
فاموتیدین مال معدست

اینه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان آیلین مامان مامان آیلین مامان ۱۵ ماهگی