موز گرمه؟؟؟
تو اوتمیل میریزم

۱ پاسخ

دختر من تقریبا هر روز ی نصفه میخوره، از دکترش هم پرسیدم گفت اگه شکمش سفت نمیشه مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان آبتین جون🩵🧒🩵 مامان آبتین جون🩵🧒🩵 ۱ سالگی
مامان پرنس کوچولو🧸💙 مامان پرنس کوچولو🧸💙 ۱ سالگی
مامان نویان مامان نویان ۱۶ ماهگی
مامان ملودی مامان ملودی ۸ ماهگی
مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱۸ ماهگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان دلیار🩷 مامان دلیار🩷 ۱۲ ماهگی