۴ پاسخ

ترشح سبز صد درصد عفونته،فکر کنم تو بارداری فقط همین پماد مجازه… استفاده کن دیگه دکترت بهت داده، اگر بدتر شدی و بهتر نشدی حتما برو بهداشت محل زندگیتون همه ی ماما ها بلدن مثل دکتر تجویز میکنن

از دکتر سوال کن بعد استفاده کن اینا دوزشون تو بارداری فرق داره

قبلا عفونت داشتی؟

رابطه نداشتین ؟.

سوال های مرتبط