۴ پاسخ

نترس اصلا عفونته

نترس عزیزم منم داشتم دکتر بهم پماد و قرص داد خوردم باز خوب نشدم ولی یکم که گذشت رعایت کردم خوب شدم

اگه خارش و سوزش نداری اب زیاد بخور عزیزم منم همینطور شده بودم

عفونته عزیزم هر چه زودتر بررسی کنی زودتر خوب میشی اصلا نگران نباش

سوال های مرتبط